Goedemorgen Putten,

Het is zover, vandaag is het Koningsdag 2019. Alles is inmiddels in gereedheid gebracht om jullie een fantastisch Oranjefeest op het Koningsplein, Fontanusplein èn de parkeerplaats bij de bibliotheek aan te bieden. Maar natuurlijk jaja, DE optocht met de fantastische praalwagens waar Putten in de wijde omgeving bekend om staat. We weten zeker dat er weer heel veel uurtjes werk in zit en daar willen we bij voorbaat al die mensen hartelijk voor bedanken.

We hopen dat het weer ons vandaag gunstig gezind is, maar als het een keertje regent laat je dan vooral niet daardoor tegenhouden om naar het centrum te komen. Er is genoeg te doen en er is altijd wel een droog plekje te vinden, onder het genot van een hapje en een drankje merk je niet eens dat het regent :-). Voor ons programma kun je ook op de site terecht, programmaboekjes zijn ook verkrijgbaar bij de stand van de Oranjevereniging (naast het stapeltje met inschrijfkaarten voor lidmaatschap).

Welkom, we zien jullie graag vandaag op het feest en laten we er met z’n allen gewoon een hele leuke en gezellige dag van maken.

Bestuur Oranjevereniging Putten