Steun ons en word lid!

Oranjevereniging Putten

De Oranjevereniging Putten organiseert elk jaar met behulp van vele vrijwilligers het feest op Koningsdag in Putten.

Op deze website vindt u meer informatie over de vereniging en medio maart een overzicht van de vele festiviteiten op Koningsdag. Binnen enkele klikken weet u dan waar en wanneer u ergens moet zijn om het mooiste feest van het jaar maximaal mee te maken.

Wilt u ons helpen elk jaar weer een feestelijke dag te organiseren op Koningsdag? Wordt dan nu lid en steun de Oranjevereniging Putten!

Onze sponsors

Over ons

De Oranjevereniging Putten biedt ieder jaar op Koningsdag een gevarieerd feestprogramma aan voor alle inwoners en bezoekers van Putten.

Wij bieden activiteiten aan voor alle leeftijden en houden rekening met de wensen van de inwoners van Putten. Wij gaan met onze tijd mee maar vinden het belangrijk dat er een stuk folklore bewaard blijft, vandaar dat ons jaarlijkse programma een aantal vaste onderdelen koestert.

Onze ambitie is om te zorgen dat elke activiteit zichzelf kan bedruipen door sponsoring, donateurs of inkomsten uit de algemene middelen. Wij geven onze leden inspraak en houden daarom elk jaar een ledenvergadering. Natuurlijk kunnen wij ons volledig inzetten om een, naar ons idee, leuk progamma te presenteren maar het slagen van ons dorpsfeest ligt volledig in uw hand. De grote opkomst en de positieve reacties ieder jaar doen ons goed en geven ons alle drive om door te gaan.

Bestuur Oranjevereniging Putten

Oranjevereniging Groepsfoto