Het programma was klaar, alles was geregeld, en toen kwam corona. Alle evenementen werden afgelast en dus ook alle vieringen van Koningsdag.

Maar we gaan niet bij de pakken neerzitten ! Koningsdag wordt dit jaar gevierd, ook al ligt het plein er op 27 april verlaten bij. Samen maken we er een prachtige oranje dag van en we laten iedereen meegenieten.

We houden je vanaf nu op de hoogte van de activiteiten. Zoek de vlag vast op, koop er eentje als je er nog geen hebt. Juist dit jaar moeten we allemaal de vlag uithangen om te laten zien dat we er als samenleving doorheen kunnen komen.

Die optocht komt er ook, met jury en prijzen, maar we doen het dit jaar op internet.

Alle kinderen en volwassenen worden alvast uitgenodigd om een leuk thema te bedenken hoe je aan de optocht deel kunt nemen. Zo kan “Putten herdenkt” een heel goed thema zijn, want het is tenslotte 75 jaar geleden dat Putten bevrijd werd. Maar ook actuele thema’s zijn welkom. En we zoeken ook muzikaal talent in onze optocht want wat is een optocht zonder muziek ? Zoek de spullen maar vast bij elkaar. Bedenk hoe je dat lopend of rijdend door het beeld kunt laten gaan. Binnenkort komen we met meer informatie.

Houd vanaf komend weekend ook onze website in de gaten: www.oranjeverenigingputten.nl en volg ons op Facebook.

Wordt vervolgd want: Koningsdag gaat door!